FAQ
Jak reklamovat zboží?

Pokud chcete reklamovat zboží, vyplňte formulář, který najdete zde LINK. Po jeho registraci v systému vás bude kontaktovat naše reklamační oddělení.

Mohu vrátit objednané zboží?

Pokud chcete požádat o vrácení, vyplňte prosím formulář dostupný zde LINK. Po posouzení žádosti o vrácení vám náš konzultant poskytne veškeré informace ohledně vrácení zboží.

Vrácení zboží od firem nepřijímáme (neplatí pro OSVČ v případě uvedeném v čl. 38 a Zákona o právech spotřebitelů ve spojení s čl. 385(5) Občanského zákoníku). 

Jaké jsou náklady na doručení a dodací lhůta pro můj vybraný produkt?

V popisu každého produktu jsou k dispozici informace o dostupných způsobech doručení a nákladech. Všechny způsoby doručení a platby dostupné v obchodě jsou však dostupné pod odkazy: Způsoby doručeníZpůsoby platby 

Vztahuje se na vaše produkty záruka?

Ano, na naše produkty se vztahuje záruka výrobce.

Kontaktní údaje

Infolinka

Sklad pro vrácení:

Mexen Czech Republic
Sklad Paxy - Mexen
71900 Ostrava – Kunčice

Showroom Polsko:

Otevírací doba showroomu:
Po - So 10:00 - 21:00
CZK: PL 13 1600 1374 1846 6781 2000 0037
SWIFT/BIC: PPABPLPK
tel: +420 23 428 09 55

Kontaktujte nás

Zeptejte se na podrobnosti nabídky, odpovíme vám co nejrychleji to bude možné.