Podmínky obchodu

§1 Všeobecná ustanovení
  1. Prodejce poskytuje Služby v souladu s Podmínkami a ustanoveními všeobecně platných právních předpisů.

  2. Služby jsou poskytovány prostřednictvím internetové stránky Obchodu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

  3. Prodejce sdílí tyto Podmínky na internetové stránce Obchodu a může je zpřístupnit v Zákaznickém účtu nebo je připojit k e-mailům s prohlášením o přijetí nabídek Zákazníků. Zákazníci kdykoli mají: přístup k Podmínkám, mohou je ukládat, získávat a tisknout nebo je uložit na datový nosič.

  4. Informace uvedené na internetové stránce Obchodu nestanoví nabídku Prodejce ve smyslu čl. 66 Občanského zákoníku, jsou pouze výzvou, aby Zákazníci podali nabídky pro uzavření smlouvy v souladu s čl. 71 Občanského zákoníku.

  5. Pokud chce Zákazník využívat Služeb obchodu, musí vlastnit telekomunikační zařízení s přístupem na internet, řádně nakonfigurovaný internetový prohlížeč v aktuální nebo předchozí verzi: Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari nebo Opera, s povoleným rozšířením JavaScript a také aktivní a správně nakonfigurovaný e-mailový účet.

  6. Během využívání služeb Obchodu mohou Zákazníkovi vzniknout náklady na poplatky za přístup k internetu a přenos dat v rozsahu stanoveném smlouvou s telekomunikačním operátorem, jehož služby Zákazník využívá.

§2 Registrace účtu v Obchodě
  1. Smlouva o poskytování Služby spravování Zákaznického účtu je uzavřena na dobu neurčitou a v okamžiku potvrzení registrace Zákaznického účtu Prodejcem.

  2. Předmětem této Služby spravování Zákaznického účtu je poskytnutí panelu Zákaznického účtu, který Zákazníkovi umožňuje mimo jiné spravovat své údaje a objednávky.

  3. Pro vytvoření Zákaznického účtu je nutné se dobrovolně a zdarma zaregistrovat. Stačí vyplnit registrační formulář, který je k dispozici na internetové stránce Obchodu, a odeslat ho Prodejci.

  4. Podmínkou platného registračního formuláře je vyplnění všech jeho povinných a případně nepovinných polí s uvedením pravdivých a úplných údajů a informací, které přímo souvisí se Zákazníkem.

  5. Zákazník musí před odesláním registračního formuláře zaškrtnout příslušné pole a prohlásit, že si přečetl Podmínky a souhlasí s jejich ustanoveními.

  6. Zákazník může před odesláním registračního formuláře zaškrtnout příslušné pole a dobrovolně prohlásit, že souhlasí se zpracováním svých osobních údajů pro marketingové účely Prodejce.

  7. Prodejce informuje, že výše uvedené marketingové účely mohou zahrnovat zejména zasílání obchodních informací s použitím kontaktních údajů Zákazníka. Souhlas zmíněný ve výše uvedeném bodě lze kdykoli odvolat.

  8. Zákazník zašle registrační formulář Prodejci prostřednictvím Obchodu a jeho funkcí.

  9. Zákaznický účet lze používat po jeho úspěšné registraci a následném přihlášení pomocí správného přihlašovacího jména a hesla.

  10. Smlouvu o poskytování Služby spravování Zákaznického účtu může Zákazník vypovědět bez udání důvodu a kdykoli, s využitím funkcí Obchodu nebo tak, že zašle prohlášení Prodejci, např. písemně nebo elektronicky (e-mailem). 

§3 Základní funkce Obchodu
  1. Prodejce poskytuje Zákazníkům tyto základní funkce Obchodu:

1. poskytnutí kontaktního formuláře,

2. poskytnutí vyhledávacího pole zboží,

3. přidání hodnocení ohledně Zboží,

4. přidání Zboží do seznamu přání,

5. poskytnutí splátkové kalkulačky,

6. zpřístupnění mapy,

7. upozornění na dostupnost Zboží,

8. porovnání Zboží.

  1. Pro využití funkcí kontaktního formuláře je nutné vyplnit jeho povinná pole, vepsat požadovaný obsah a poté odeslat zprávu Prodejci. Prodejce hned odpoví prostřednictvím funkcí Obchodu, telefonicky nebo elektronicky, zasláním e-mailu.

  2. Pro vyhledání Zboží v Obchodě je nutné zadat požadovaný obsah do vyhledávacího pole Obchodu a poté jej potvrdit. Tato funkce umožňuje prohledávat zdroje Obchodu pomocí klíčových slov, které zadá Zákazník. Tato funkce je navíc rozšířena o pokročilé vyhledávání podle vybraných kritérií a filtrů.

  3. Pro přidání hodnocení Zboží je nutné vyplnit příslušný formulář, jeho povinná pole a napsat hodnocení. Hodnocení lze přidat i prostřednictvím příslušné stupnice.

  4. Přidat Zboží do seznamu přání lze po přihlášení do Zákaznického účtu. Tato funkce umožňuje dočasné uložení Zboží a internetové stránky s jeho reklamní nabídkou do paměti v Zákaznickém účtu.

  5. Pro využití funkce splátkové kalkulačky je nutné vyplnit její povinná pole s požadovanými parametry úvěru, k němuž bude výpočet probíhat. Výsledek slouží pouze pro informační účely a nestanoví nabídku úvěru dané finanční instituce.

  6. Pro využití funkce mapy je nutné načíst internetovou stránku s mapou. Tato funkce umožňuje zobrazit polohu sídla Prodejce.

  7. Pro obdržení upozornění o opětovné dostupnosti Zboží je nutné využít funkci Upozornění na dostupnost Zboží. Tyto informace Prodejce poskytne neprodleně prostřednictvím e-mailu, jakmile bude Zboží opět dostupné na stránce Obchodu.

  8. Pro využití funkce porovnání Zboží je nutné k porovnání zvolit alespoň dva Produkty nebo dvě Služby. Tato funkce umožní porovnat reklamní nabídky vzhledem k jejich jednotlivým vlastnostem.

  9. Používání některých z uvedených funkcí může vyžadovat Zákaznický účet a přihlášení. Prodejce si vyhrazuje právo dočasně deaktivovat nebo zavést nové funkce.

§4. Objednávky zadávané prostřednictvím Obchodu
  1. Objednávky Zboží lze zadávat prostřednictvím internetové stránky Obchodu 7 dní v týdnu, 24 hodin denně, pomocí funkce Košík. S úplným seznamem objednávek Zboží v sekci Košík může Zákazník přistoupit k dokončení objednávky.

  2. Po vyplnění seznamu objednávek Zboží si Zákazník v sekci Košík vybere způsob Doručení a platby.

  3. Pokud je Zákazník přihlášeným majitelem Zákaznického účtu, přistupuje k další fázi zadávání objednávky jako přihlášený Zákazník.

  4. Pokud Zákazník není přihlášeným majitelem Zákaznického účtu, může zvolit způsob zadání objednávky:

1. pomocí Zákaznického účtu, který vytvoří na internetové stránce. Poté Zákazník zaregistruje Zákaznický účet a pomocí jeho funkcí přistoupí k další fázi zadávání objednávky.

2. s vyloučením použití Zákaznického účtu. Poté Zákazník přistoupí k další fázi zadávání objednávky.

3. pomocí svého Zákaznického účtu. Poté Zákazník přistoupí k další fázi zadávání objednávky.

  1. Zákazník při zadávání objednávky zadá nebo vybere:

1. své identifikační a kontaktní údaje,

2. adresu pro Doručení Zboží,

3. fakturační údaje.

  1. Objednávku může Zákazník zadat po zobrazení informací o celkové ceně za objednávku včetně daní a souvisejících nákladů, zejména nákladů na Doručení a platbu v sekci Košík.

  2. Objednávku lze dokončit pomocí příslušného tlačítka v Košíku a znamená to, že Zákazník zašle Prodejci nabídku o uzavření smlouvy o prodeji Zboží, které je obsažené v objednávce.

  3. Před odesláním formuláře s objednávkou musí Zákazník zaškrtnout příslušné pole a prohlásit, že si přečetl Podmínky a souhlasí s jejich ustanoveními.

  4. Zadanou objednávku může Zákazník změnit, dokud mu Prodejce nezašle informaci o odeslání Zboží.

  5. Změna objednávky může znamenat její zrušení, částečné zrušení, rozšíření o další Zboží nebo změnu Doručovací adresy.

  6. V případě, že Prodejce nebude moci vzhledem k vzniklým okolnostem objednávku přijmout, neprodleně o tom bude informovat Zákazníka. Tyto informace poskytne telefonicky nebo e-mailem. Informace mohou znamenat odmítnutí nabídky v plném rozsahu nebo mohou zahrnovat doporučení na úpravu objednávky:

1. odmítnutí nabídky v části, kvůli níž ji nelze vyřídit, což bude mít za následek přepočet hodnoty objednávky,

2. rozdělení Zboží, které je předmětem Doručení, na to, které lze doručit hned a to, které bude možné doručit později, což nemá za následek přepočet hodnoty objednávky.

  1. Přijetí nabídky Zákazníka Prodejcem s výhradou změny uvedené v bodě výše se považuje za novou nabídku, která vyžaduje přijetí Zákazníkem za účelem uzavření Kupní smlouvy.

  2. Pokud Prodejce přijme objednávku, neprodleně o tom bude informovat Zákazníka e-mailem. Tato zpráva obsahuje podmínky, na nichž se v Kupní smlouvě dohodly smluvní strany a také údaje, které Zákazník uvedl v objednávacím formuláři, aby bylo možné v nich najít případné chyby. V případě zjištění takových chyb může Zákazník na tuto skutečnost upozornit Prodejce, a to tak, že mu zašle e-mail se správnými údaji.

  3. Potvrzení přijetí objednávky znamená, že Prodejce přijal nabídku k uzavření Kupní smlouvy nabídnutou Zákazníkem. 

§5 Telefonické objednávky
  1. Prodejce umožňuje zadávat objednávky na nákup Zboží také telefonicky.

  2. Pro telefonickou objednávku Zboží je nutné kontaktovat Prodejce na telefonních číslech, která jsou uvedena na internetové stránce Obchodu, a poté objednávku zadat ústně.

  3. Prodejce potvrdí přijetí telefonické objednávky tak, že neprodleně zašle Zákazníkovi e-mail s informacemi o obsahu uzavřené smlouvy. Tato zpráva obsahuje podmínky, na nichž se v Kupní smlouvě dohodly smluvní strany a také údaje, které Zákazník uvedl v objednávacím formuláři, aby bylo možné v nich najít případné chyby. V případě zjištění takových chyb může Zákazník na tuto skutečnost upozornit Prodejce, a to tak, že mu zašle e-mail se správnými údaji.

  4. Za účelem uzavření Kupní smlouvy je Zákazník povinen souhlasit s jejím uzavřením, a to tak, že odpoví na výše uvedený e-mail, který mu zaslal Prodejce.

  5. Potvrzení souhlasu o uzavření Kupní smlouvy znamená její uzavření.

§6 Prodej
  1. Prodejce poskytuje Zákazníkům Službu prodeje Zboží na dálku.

  2. Předmětem Kupní smlouvy je povinnost Prodejce převést vlastnické právo na Zboží na Zákazníka a potvrdit jej a povinnost Zákazníka odebrat Zboží a zaplatit za něj Prodejci.

  3. Prodejce si vyhrazuje právo provádět propagační akce, které souvisí zejména se snížením ceny Zboží nebo Služeb do určeného data nebo do vyprodání zásob daného Zboží, které je předmětem akce.

  4. Uzavřením Kupní smlouvy má Prodejce povinnost Doručit Zákazníkovi Zboží bez vad.

  5. K uzavření Kupní smlouvy dochází v okamžiku, kdy Prodejce potvrdí přijetí objednávky od Zákazníka.

  6. Zboží bude odesláno v době uvedené v jeho popisu.

  7. Dodací lhůta Zboží se může změnit, pokud Zákazník změní objednávku.

  8. Zboží bude odesláno:

1. pokud Zákazník zvolí možnost Doručení prostřednictvím Přepravce, v Pracovní dny na adresu uvedenou Zákazníkem,

2. pokud Zákazník zvolí možnost Doručení do Doručovacího boxu nebo odběrného místa prostřednictvím Přepravce, v Pracovní dny do Doručovacího boxu nebo odběrného místa zvoleného Zákazníkem,

3. pokud se Zákazník rozhodne pro osobní odběr Zboží v sídle Prodejny v Pracovní dny od 8:00-20:00 a v sobotu 08:00-14:00.

  1. Podrobné informace o dostupných způsobech Doručení, Přepravcích a souvisejících nákladech jsou uvedeny na internetové stránce Obchodu a Zákazník je o nich informován během objednávání.

  2. Vydání Zboží bude provedeno nejdříve po uhrazení platby Zákazníkem.

  3. Potvrzení vydání Zboží Přepravci za účelem jeho Doručení bude Zákazníkovi zasláno na jeho e-mailovou adresu.

  4. Riziko případné ztráty nebo poškození věci přechází na Spotřebitele v okamžiku jejího vydání Spotřebiteli.

  5. Pokud Zákazník zvolí možnost Doručení prostřednictvím Přepravce, doporučuje se, aby doručenou zásilku Zákazník zkontroloval v přítomnosti Přepravce.

  6. V případě, že je doručená zásilka poškozená, Zákazník má právo požádat Přepravce o sepsání příslušného protokolu.

§7 Platby
  1. Hodnota platby za Prodej je stanovena na základě ceníku Zboží, který k dispozici na internetové stránce Prodejce během objednávání Zboží.

  2. Ceny uvedené na internetové stránce Obchodu u daného Zboží jsou ceny v českých korunách a zahrnují DPH, nezahrnují však náklady na Doručení Zboží a zvolený způsob platby.

  3. Náklady transakce a Doručení Zboží nese Zákazník.

  4. Celková cena objednávky, která je viditelná v sekci Košík před zadáním objednávky a po zvolení způsobu Doručení Zboží a platby, zahrnuje cenu za objednané Zboží včetně daní a všech souvisejících nákladů, zejména nákladů na Doručení a transakce.

  5. Celková cena objednávky je pro Prodejce i Zákazníka závazná.

  6. Prodejce nabízí tyto způsoby platby za poskytované Služby Prodeje:

1. Hotově nebo platební kartou při osobním odběru v sídle Obchodu,

2. klasickým převodem na bankovní účet Prodejce číslo: 15 1600 1374 1846 6781 2000 0001,

3. pomocí externího platebního systému PayU, který provozuje společnost PayU S.A. se sídlem v Poznani (60-166), na ul. Grunwaldzka 182, zapsaná v Rejstříku podnikatelů Národního soudního rejstříku pod číslem KRS: 0000274399, DIČ: 7792308495 a IČO: 300523444,

4. pomocí externího platebního systému Przelewy24, který provozuje společnost PayPro SA se sídlem v Poznani (60-327) na ul. Kanclerská 15, zapsaná v Rejstříku podnikatelů Národního soudního rejstříku pod číslem KRS: 0000347935, DIČ: 7792369887 a IČO: 301345068,

5. pomocí externího platebního systému PayPal, který provozuje společnost PayPal S.à r.l. et Cie, S.C.A. se sídlem v Lucembursku.

  1. Zákazník je povinen zaplatit:

1. v okamžiku vydání Zboží – pokud zvolil způsob platby v hotovosti,

2. do 7 dnů – pokud zvolil způsob platby klasickým převodem,

3. v okamžiku zadání objednávky – pokud zvolil způsob platby pomocí externího platebního systému.

  1. Platbu vrátí Prodejce neprodleně, nejpozději do 14 dnů ode dne vrácení v případě, že:

1. Spotřebitel odstoupil od smlouvy,

2. Zákazník odstoupil od objednávky nebo části objednávky, za kterou zaplatil před jejím vyřízením,

3. Prodejce přijal objednávku, na kterou se vztahuje reklamace, zcela nebo zčásti na základě všeobecně platných předpisů. 

  1. Platba bude vrácena stejným způsobem, jaký Zákazník použil během původní transakce, ledaže bude souhlasit s jiným řešením, které pro něj nebude znamenat žádné náklady.

  2. V případě, že Zákazník zvolil jiný způsob Doručení zboží, než je nejlevnější obvyklý způsob Doručení, který nabízí Prodejce, není Prodejce povinen uhradit dodatečné náklady na Doručení Zboží, které Zákazníkovi vznikly.

§8 Newsletter
  1. Předmětem Služby newsletteru je Služba Prodejce, která spočívá v zasílání obchodních informací na e-mailovou adresu Zákazníka.

  2. Pro objednání Služby newsletteru je nutné zaškrtnout příslušné pole pro jeho aktivaci v registračním formuláři nebo v jiném formuláři, který Prodejce zveřejnil na internetové stránce Obchodu.

  3. Pokud chce Zákazník začít využívat Služby newsletteru, musí ve formuláři zadat svou e-mailovou adresu. Poskytnutí těchto údajů je dobrovolné, ale nezbytné pro poskytnutí a uzavření smlouvy o Službě.

  4. Zákazník může před odesláním formuláře Služby newsletteru zaškrtnutím příslušného pole dobrovolně prohlásit, že souhlasí s tím, aby Prodejce zpracovával jeho osobní údaje pro marketingové účely.

  5. Prodejce informuje, že výše uvedené marketingové účely mohou zahrnovat zejména zasílání obchodních informací Prodejcem na kontaktní údaje Zákazníka. Souhlas zmíněný ve výše uvedeném bodě lze kdykoli odvolat.

  6. Objednávací formulář pro Službu newsletteru Prodejce je zasílán pomocí funkcí Obchodu a jeho prostřednictvím.

  7. Smlouva o poskytování Služby newsletteru je uzavřena na dobu neurčitou, když Prodejce potvrdí přihlášení Zákazníka k odběru newsletteru.

  8. Smlouvu o poskytování Služby newsletteru lze vypovědět bez udání důvodu a kdykoli, mimo jiné prostřednictvím: funkcí Obchodu nebo odhlášením pomocí deaktivačního odkazu v e-mailu s newsletterem, jakož i prostřednictvím zaslání prohlášení Zákazníka na toto téma Prodejci, např. písemně nebo elektronicky.

§9 Záruky
  1. Na zboží se může vztahovat záruka Prodejce, výrobce nebo distributora.

  2. Záruka je poskytována předložením záručního listu, který vymezuje povinnosti ručitele a práva Zákazníka v případě, že Zboží nemá vlastnosti uvedené v tomto prohlášení. 

  3. Spolu se Zbožím, na které se vztahuje záruka, vystaví Prodejce Zákazníkovi záruční list.

§10 Reklamace
  1. Reklamace lze podávat v rámci záruky a odpovědnosti za vady, pokud byly uděleny.

  2. Pokud se na Zboží vztahuje záruka, Zákazník má právo ho reklamovat v souladu s právy vyplývajícími ze záruky, a to uplatněním reklamace prostřednictvím Prodejce nebo přímo u ručitele. V případě, že Spotřebitel uplatní práva vyplývající ze záruky, termín pro vymáhání práv z důvodu odpovědnosti za vady je pozastaven ke dni oznámení Prodejci závady. Lhůta běží dále ode dne odmítnutí ručitele plnit povinnosti vyplývající ze záruky nebo uplynutí lhůty na jejich plnění.

  3. Právo uplatnit právo odpovědnosti za vady je zaručeno bez ohledu na jakákoli záruční práva. Uplatnění jakýchkoli záručních práv nemá vliv na odpovědnost Prodejce v rámci odpovědnosti za vady. 

  4. Reklamaci v rámci záruky lze podat písemně nebo elektronicky na poštovní nebo e-mailovou adresu Prodejce. Lze ji podat také prostřednictvím formuláře, jehož vzor je k dispozici v příloze Podmínek, není však povinný.

  5. V reklamaci v rámci záruky se doporučuje uvést:

1. kontaktní údaje Spotřebitele, které budou použity pro vyřízení reklamace a pro vedení korespondence s ní související,

2. číslo bankovního účtu Spotřebitele, který bude použit pro vrácení peněžních prostředků v případě takové okolnosti,

3. popis problému a identifikační údaje Spotřebitele.

  1. Pokud se reklamace v rámci odpovědnosti za vady týká Zboží a Prodejce musí takovou reklamaci posoudit, Spotřebitel má povinnost doručit nebo zaslat reklamované Zboží na adresu Prodejce, a to na své náklady.  

  2. Prodejce uznává reklamace z důvodu:

1. záruky do 14 dnů od data podání reklamace,

2. jakékoli záruky, ve lhůtě uvedené v záručních podmínkách.

  1. Prodejce bude informovat Spotřebitele o způsobu vyřízení přijaté reklamace:

1. v rámci záruky písemně nebo elektronicky, v závislosti na výběru Spotřebitele nebo jím použitém způsobu uplatnění reklamace,

2. pro případnou záruku způsobem, který je uveden v záručních podmínkách.

  1. V případě, že se reklamace v rámci záruky týká Zboží, které je po projednání reklamace nutné zaslat Spotřebiteli, Prodejce doručí nebo zašle Zboží na adresu Spotřebitele.

  2. Vrácení peněžních prostředků v souvislosti s reklamací v rámci záruky bude podle výběru Spotřebitele provedeno převodem na bankovní účet nebo poštovní poukázkou.

  3. Uplatnění záručního práva se nevztahuje na Zákazníky, kteří nejsou Spotřebiteli.

§11 Mimosoudní vyřizování stížností a nároků 
  1. Spotřebitel má možnost využít tyto mimosoudní způsoby vyřizování reklamací a vymáhání reklamací:

1. podání žádosti o řešení sporu z uzavřené Kupní smlouvy stálému spotřebitelskému soudu, který působí při Obchodní inspekci, jehož adresu lze vzhledem k její příslušnosti zjistit na internetové stránce Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže na URL adrese https://www.uohs.cz/cs/kontakty.html,

2. podání žádosti o zahájení mediačního řízení ve věci řešení sporu mezi Spotřebitelem a Prodejcem inspektorovi Obchodní inspekce, jehož adresu lze vzhledem k povaze zjistit na internetové stránce Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže na adrese URL https://www.uohs.cz/cs/kontakty.html

3. s využitím pomoci okresního nebo městského ombudsmana Spotřebitelů nebo sociální organizace, mezi jejíž zákonné úkoly patří ochrana Spotřebitele,

4. podání stížnosti prostřednictvím evropské online platformy ODR, dostupné na URL adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/, v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o online řešení spotřebitelských sporů a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES.

  1. Podrobné informace o postupu při mimosoudních způsobech vyřizování stížností a nároků i o podmínkách přístupu k těmto postupům jsou k dispozici v sídlech a na internetových stránkách subjektů uvedených v bodě 1. 

  2. Seznam subjektů a institucí, které plní úkoly spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů, a podrobné informace v této souvislosti najdete na internetové stránce Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže a spotřebitele, na URL adrese https://www.uohs.cz/cs/uvodni-stranka.html

§12 Odstoupení od smlouvy
  1. Ustanovení tohoto článku o právu na odstoupení od smlouvy ze strany Spotřebitelů se vztahují na fyzickou osobu, která uzavírá smlouvu přímo související s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu této smlouvy vyplývá, že se nejedná o profesní zájmy, vyplývající zejména z její podnikatelské činnosti, která je zpřístupněna na základě ustanovení o Centrálním registru a informacích o hospodářské činnosti. 

  2. Spotřebitel může odstoupit od smlouvy, včetně Kupní smlouvy, bez udání důvodu do 14 dnů, v souladu s normami uvedenými v informaci o odstoupení od smlouvy, která je přílohou Podmínek.

  3. Spotřebitel může odstoupit od smlouvy, a to tak, že Prodejci zašle prohlášení o odstoupení od smlouvy. Prohlášení lze podat ve formuláři, jehož vzor je přílohou Podmínek.

  4. Bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy Spotřebitel odstoupil od smlouvy, je povinen Zboží vrátit Prodejci nebo jej předat osobě pověřené Prodejcem. Pro dodržení lhůty stačí zaslat Zboží zpět před uplynutím její platnosti. Toto ustanovení neplatí v případě, že Prodejce nabídne, že si Zboží vyzvedne sám. 

  5. Spotřebitel nese odpovědnost za snížení hodnoty Zboží v důsledku jeho používání nad rámec jeho účelu, vlastností a fungování Zboží.

  6. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva považuje za neplatnou. Pokud Spotřebitel podal prohlášení o odstoupení od smlouvy dříve, než Prodejce jeho nabídku přijal, nabídka ztrácí závaznost.

§13 Zpracování údajů a souborů cookie
  1. Informace o podmínkách zpracování osobních údajů najdete v Pravidlech ochrany osobních údajů a souborů cookie našeho Obchodu.

  2. Informace o používaných souborech cookie najdete v Pravidlech ochrany osobních údajů a souborů cookies našeho Obchodu.

§14 Licenční podmínky
  1. Prodejce uděluje Zákazníkům Obchodu bezplatnou licenci pro jejich vlastní osobní potřebu a za účelem umožnění používání Obchodu v souladu s těmito podmínkami.

  2. Název Obchodu, grafický design Obchodu, struktura Obchodu, Obchod, zdrojový nebo sestavený kód Obchodu, internetová stránka, která slouží k provozování Obchodu a případné dokumenty Prodejce v souvislosti s poskytováním Obchodu, včetně souvisejících děl, včetně Podmínek a dalších dokumentů či zpráv, které jsou zasílány v souvislosti s poskytováním Služeb, jsou díly ve smyslu autorského práva. Prodejce nepřevádí na Zákazníka ekonomická autorská práva Obchodu nebo jakákoliv díla, která jsou jeho součástí, ani právo udělovat svolení nakládat s hospodářskými autorskými právy k těmto dílům nebo Obchodu a používat je, jakož i vykonávat jiná související práva, která nejsou vyhrazena v licenčních podmínkách.

  3. Právo používat Obchod a související díla platí v následujících oblastech použití: ukládání a přehrávání v paměti telekomunikačního zařízení (na místě a čase zvoleném Zákazníkem), přístup a zobrazení prostřednictvím telekomunikačního zařízení na místě a v čase zvoleném Zákazníkem.

  4. Zákazník nesmí: pronajímat, pachtovat nebo dále šířit díla nebo jakoukoli jejich část, jakož i vytvářet na jejich základě podobná díla, provádět změny v dílech, odstraňovat informace o vlastnictví nebo autorských právech, které se mohou objevit v oblasti díla a používat je k účelům, které porušují platná ustanovení všeobecného práva nebo etické a morální normy.

  5. Licence je časově a teritoriálně neomezená a nevýhradní a vztahuje se na celý Obchod a související díla. Prodejce si ponechává výhradní právo rozhodnout o zachování integrity Obchodu.

  6. Zákazník zveřejněním jakéhokoli obsahu v Obchodě, zejména komentářů či hodnocení, uděluje Prodejci bezplatnou, časově a územně neomezenou a nevýhradní licenci k jejich použití v následujících oblastech: publikace na internetové stránce Obchodu, ukládání a přehrávání v paměti telekomunikačního zařízení (na místě a čase zvoleném Zákazníkem), přičemž si ponechávají právo udělovat sublicence, jejíž body jsou uvedeny výše, aby Zákazníci mohli používat Obchod. 

  7. Zákazník bere na vědomí, že nesmí poskytovat Obchodu nebo jeho prostřednictvím následující obsah:

1. nezákonný,

2. obsah, který může být pro ostatní Zákazníky zavádějící,

3. obsah, který poručuje osobní práva Zákazníků, Prodejce nebo třetích osob,

4. obsah všeobecně uznávaný jako urážlivý, vulgární nebo porušující slušnost, zejména: pornografický obsah, obsah propagující užívání drog nebo nadměrnou konzumaci alkoholu, obsah podněcující k rasismu, xenofobii nebo obsah šířící nenávist.

  1. Prodejce je oprávněn odstranit nebo spravovat obsah, který porušuje ustanovení Podmínek.

§15 Platnost a změna podmínek
  1. Podmínky nabývají účinnosti do 3 dnů ode dne zveřejnění na internetové stránce Obchodu.

  2. Ke změnám Podmínek může dojít z důvodu změn právních předpisů, které se týkají předmětu poskytování Služeb, jakož i z důvodu technických či organizačních změn ohledně Služeb, které poskytuje Prodejce.

  3. Změna Podmínek platí po zveřejnění jejich nového obsahu na internetové stránce Obchodu.

  4. Změna Podmínek se nevztahuje na Kupní smlouvy uzavřené přede dnem její změny.

  5. Zveřejnění informace o změně Podmínek bude k dispozici na internetové stránce Obchodu, a to do 3 dnů přede dnem jejich nového znění.

  6. Prodejce zasílá e-mailem informaci o změně Podmínek v případě, že jsou strany vázány smlouvou uzavřenou na dobu neurčitou.

§16 Závěrečná ustanovení
  1. Význam pojmů psaných velkým začátečním písmenem je v souladu s vysvětlením uvedeným v části s pojmy, které jsou použité v Podmínkách.

  2. Prodejce nenese odpovědnost za:

1. přerušení řádného provozu Obchodu a nesprávné poskytování Služeb způsobené vyšší mocí ve vztahu k Zákazníkům, kteří nejsou Spotřebiteli,

2. přerušení řádného fungování Obchodu a nesprávné poskytování Služeb pro Zákazníky, kteří nejsou Spotřebiteli, způsobené technickou činností nebo důvody způsobené subjekty, jejichž prostřednictvím Prodejce poskytuje Služby, 

3. výhody, které ztratí Zákazníci, kteří nejsou Spotřebiteli.

  1. Pokud se nepovede vyřešit spor mezi Prodejcem a Zákazníkem, který není Spotřebitelem nebo Spotřebitelem mimo území České republiky, smírnou cestou a za okolností, které umožňují ustanovení vnitrostátního práva, příslušným soudem pro vyřízení sporu je soud příslušný podle sídla Prodejce.

  2. Ve vztahu k Zákazníkům, kteří nejsou Spotřebiteli nebo ke Spotřebitelům mimo území České republiky v případě, že ustanovení jejich vnitrostátního práva takovou možnost umožňují, neboť právo pro plnění smluv uzavřených s Prodejcem a řešení sporů s tím souvisejících se uplatní platné zákony České republiky. 

  3. Ustanovení Podmínek nemají za cíl vyloučit nebo omezit práva Zákazníka, který je Spotřebitelem, vyplývající z ustanovení místních obecně platných právních předpisů.

  4. Ve vztahu ke smlouvám uzavřeným s Prodejcem se v případě nesouladu Podmínek s ustanoveními právních předpisů obecně platných v zemi Spotřebitele použijí tato ustanovení.

  5. V případě, že ustanovení Podmínek budou neplatná nebo neúčinná, nemá tato okolnost vliv na platnost a účinnost zbývajících ustanovení Podmínek. Místo neplatných nebo neúčinných ustanovení se použije norma, která odpovídá tomu, na čem se strany dohodly nebo na čem by se dohodly, kdyby takové ustanovení zahrnuly do Podmínek.

§17 Pojmy používané v Podmínkách

Pracovní dny jsou dny v týdnu od pondělí do pátku, s výjimkou státních svátků.

Doručení je proces přepravy Zboží Zákazníkovi na jím určené místo, který realizuje Přepravce.

Zákazník je fyzická osoba za předpokladu, že má plnou nebo omezenou způsobilost k právním úkonům v případech, které upravují obecně platné právní předpisy nebo za předpokladu, že má souhlas svého zákonného zástupce, a také právnická osoba nebo organizační složka bez právní subjektivity, u nichž ustanovení obecně platného práva přiznávají právní způsobilost k uzavření smlouvy s Prodejcem o poskytování Služby.

Zákaznický účet je panel, který Zákazníkovi umožňuje spravovat objednávky prostřednictvím Obchodu za předpokladu, že se zaregistruje a přihlásí.

Spotřebitel je Zákazník, který je fyzickou osobou a uzavírá smlouvu za účelem, který přímo nesouvisí s jeho obchodní nebo profesní činností.

Košík je funkcí Obchodu, která umožňuje Zákazníkovi dokončit objednávky Zboží.

Doručovací box je automatická schránka nebo poštovní terminál, který slouží k vyzvednutí zásilek se Zbožím.

Přepravce je subjekt, který ve spolupráci s Prodejcem poskytuje služby Doručování Zboží.

Podmínky jsou tyto smluvní ustanovení, jejichž předmětem je poskytování elektronických služeb Prodejce Zákazníkům prostřednictvím Obchodu.

Obchod je obchod provozovaný Prodejcem prostřednictvím internetové stránky, která je dostupná na internetu na URL adrese: mexen.pl

Prodejcem je Rafał Kieszkowski, který provozuje firmu s názvem „AGRAF“ – Kieszkowski Rafał, se sídlem v Leszno (05-084) na ul. Strażacka 6, zapsanou v Centrálním registru a informacích o hospodářské činnosti vedené ministrem rozvoje, pod číslem DIČ: 1181563829 a IČO: 141494553. Je poskytovatelem služeb, správcem a majitelem Obchodu. Prodejce lze kontaktovat telefonicky: +48 22 18 81 900 a e-mailem: [email protected]

Prodej je Služba prodeje Zboží, kterou Prodejce poskytuje Zákazníkovi, jejímž předmětem je závazek Prodejce k převodu vlastnického práva na Zboží na Zákazníka, jeho vydání a závazek Zákazníka odebrat Zboží a zaplatit za něj Prodejci uvedenou cenu.

Zbožím se rozumí předměty, které Prodejce zpřístupnil v Obchodě za účelem Prodeje.

Služba je služba, kterou Prodejce poskytuje Zákazníkovi na základě smlouvy uzavřené mezi stranami prostřednictvím Obchodu. Uzavření smlouvy probíhá v rámci organizovaného systému uzavírání smluv na dálku – bez současné fyzické přítomnosti smluvních stran.


INFORMACE O VYUŽITÍ PRÁVA NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
INFORMACE O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Ustanovení poučení o právu na odstoupení od smlouvy Spotřebiteli se vztahují na fyzickou osobu, která uzavírá smlouvu přímo související s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu této smlouvy vyplývá, že se nejedná o profesní osobu, vyplývající zejména z předmětu její podnikatelské činnosti, která je zpřístupněna na základě ustanovení o Centrálním registru a informacích o hospodářské činnosti. 

Jako Spotřebitel máte právo odstoupit od smlouvy uzavřené v našem Obchodě do 14 dnů bez udání důvodu. Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 dnech ode dne:

  1. obdržení předmětů nebo jejího obdržení vámi určenou třetí osobou kromě přepravce – v případě smlouvy zavazující k převodu vlastnictví věci (např., smlouva o doručení nebo smlouva o dílo, které je věcí movitou),

  2. uzavření smlouvy – v případě smluv o poskytování služeb.

Pro dodržení lhůty stačí před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy zaslat informaci o uplatnění svého práva na odstoupení od smlouvy.

Pokud chcete uplatnit právo na odstoupení od smlouvy, musíte nás informovat: „AGRAF“ – Kieszkowski Rafał, ul. Strazacka 6, 05-084 Leszno, e-mail: [email protected], o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy jednoznačným prohlášením (například písemně nebo e-mailem).

Pro odstoupení od smlouvy můžete použít vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy, není to však povinné. Vzor formuláře je přílohou Podmínek pro poskytování elektronických služeb v rámci Obchodu.

DŮSLEDKY ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme vám všechny platby, které jsme od vás obdrželi, včetně nákladů na doručení položky (kromě dodatečných nákladů vyplývajících z vámi zvoleného jiného způsobu doručení, který není nejlevnější standardní doručení, které náš Obchod nabízí), neprodleně a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení vašeho rozhodnutí uplatnit právo na odstoupení od této smlouvy. 

Platbu vrátíme stejným způsobem, který jste zvolil/a při původní transakci, pokud jste se výslovně nedohodl/a jinak; v žádném případě vám v souvislosti s tímto vrácením nebudou účtovány žádné poplatky. Vrácení peněžních prostředků můžeme zadržet, dokud neobdržíme položku nebo dokud nám neposkytnete důkaz o jejím vrácení, podle toho, jaká událost nastane dříve.

Pokud jste obdržel/a položky v souvislosti se smlouvou, zašlete nám je zpět nebo nám je vraťte na adrese „AGRAF“ – Kieszkowski Rafał, ul. Strazacka 6, 05-084 Leszno, a to neprodleně, v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jste nás informoval/a o svém odstoupení od této smlouvy. Lhůta bude dodržena, pokud zboží odešlete zpět před uplynutím 14denní lhůty.

Dovolujeme si vás informovat, že budete muset nést přímé náklady na vrácení položky. Pokud ji nelze vrátit poštou běžným způsobem, budete muset nést přímé náklady na vrácení položky. Výše těchto nákladů se odhaduje maximálně na cca 300,00 PLN.

Nesete odpovědnost pouze za snížení hodnoty věci v důsledku jejího používání jiným způsobem, než bylo nutné vzhledem k jejímu účelu, vlastnostem nebo funkcím.


VZOR ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

(tento formulář je třeba vyplnit a odeslat pouze v případě, že si přejete odstoupit od smlouvy)

Příjemce: "AGRAF" – Kieszkowski Rafał, ul. Strażacka 6, 05-084 Leszno | [email protected]

Já/my(*) nyní informuji/informujeme(*) o mém/našem odstoupení od smlouvy o prodeji těchto položek(*)/o poskytnutí této služby(*):

Datum uzavření smlouvy(*)/převzetí(*):

Jméno a příjmení:

Adresa:

Podpis:

(pouze v případě, že je formulář zaslán písemně)

Datum:

(*) Nehodící se škrtněte.


REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

(tento formulář můžete vyplnit a odeslat, pokud chcete podat reklamaci)

Příjemce: „AGRAF“ – Kieszkowski Rafał, ul. Strażacka 6, 05-084 Leszno

Jméno a příjmení nebo název Zákazníka:

Adresa Zákazníka:

Telefonní číslo Zákazníka:

E-mailová adresa Zákazníka:

Uvádím kontaktní údaje, které budou použity k odpovědi na reklamaci a vedení korespondence s ní související:

● poštovní adresu:

● e-mailovou adresu:

Reklamace se týká:

● kupní smlouvy ze dne __________ zboží:

● smlouvy o poskytování jiné služby:

● jiné:

Datum zjištění důvodu reklamace:

Popis problému:

Žádost o reklamaci:

● odstranění vad zboží nebo služeb

● výměna poškozeného zboží na zboží bez vad

● snížení ceny zboží

● odstoupení od smlouvy

Prodejce informuje, že:

Na zboží se může vztahovat záruka výrobce nebo distributora. V tomto případě je Zákazník oprávněn reklamovat zboží s využitím práv vyplývajících ze záruky, a to reklamací u garanta. Reklamaci u ručitele lze uplatnit prostřednictvím Prodejce nebo přímo u ručitele. Zákazník může uplatnit práva ze záruky na fyzické vady zboží bez ohledu na práva vyplývající z případné záruky.

Podpis zadavatele: